Wrocław Tattoo Show 2020
Znamy się z zeszłego roku!
Do Kustom Konwent 2020 pozostało:
- 00Dni
- 00Godzin
- 00Minut
- 00Sekund
- 00Dni
- 00Godzin
- 00Minut
Wrocław Tattoo Show to impreza towarzysząca największemu konwentowi Kustom Kulture w Polsce.
W 2020 roku na Kustom Konwent widzimy się już po raz siódmy!

Co Cię czeka na Wrocław Tattoo Show 2020?
STUDIA TATUAŻU
STOISKA HANDLOWE
KOSMETYKI I PIELĘGNACJA
AKCESORIA
W tym roku wyprzedaliśmy już całą powierzchnię wystawienniczą. Jeśli chcesz trafić na listę rezerwową, skorzystaj z poniższego formularza
Info 2x2m
613,46 zł brutto
- Stoisko informacyjne
- 4m kwadratowe
- Pełna zabudowa
- Aktywna promocja w social media
- Oświetlenie
- Przyłącze prądu
- 1 krzesło
- Mały stolik okrągły (70cm)
- 1 identyfikator na 2 dni imprezy
- Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
- Dostęp do drukarki kolorowej
Tattoo 2x2m
701,10 zł brutto
- Dla jednego tatuażysty
- 4m kwadratowe
- Pełna zabudowa
- Aktywna promocja w social media
- Oświetlenie
- Przyłącze prądu
- 2 krzesła
- Mały stolik okrągły (70cm)
- 1 identyfikator na 2 dni imprezy
- Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
- Dostęp do drukarki kolorowej
Tattoo 2x4m
1402,20 zł brutto
- Dla dwóch tatuażystów
- 8m kwadratowych
- Pełna zabudowa
- Aktywna promocja w social media
- Oświetlenie
- Przyłącze prądu
- 4 krzesła
- 1 duży stół prostokątny 2m x 0,5m
- 2 identyfikatory na 2 dni imprezy
- Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
- Dostęp do drukarki kolorowej
Tattoo 2x6m
2103,30 zł brutto
- Dla trzech tatuażystów
- 12m kwadratowych
- Pełna zabudowa
- Aktywna promocja w social media
- Oświetlenie
- Przyłącze prądu
- 6 krzeseł
- 1 duży stół prostokątny 2m x 0,5m
- 3 identyfikatory na 2 dni imprezy
- Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
- Dostęp do drukarki kolorowej
Tattoo 2x8m
2804,40 zł brutto
- Dla czterech tatuażystów
- 16m kwadratowych
- Pełna zabudowa
- Aktywna promocja w social media
- Oświetlenie
- Przyłącze prądu
- 8 krzeseł
- 2 duże stoły prostokątne 2m x 0,5m
- 4 identyfikatory na 2 dni imprezy
- Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
- Dostęp do drukarki kolorowej
Tattoo 2x10m
3505,50 zł brutto
- Dla pięciu tatuażystów
- 20m kwadratowych
- Pełna zabudowa
- Aktywna promocja w social media
- Oświetlenie
- Przyłącze prądu
- 10 krzeseł
- 3 duże stoły prostokątne 2m x 0,5m
- 5 identyfikatorów na 2 dni
- Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
- Dostęp do drukarki kolorowej
1. Powierzchnia w pełni zabudowana, z oświetleniem i wyposażeniem w zależności od pakietu.
2. Możliwe do wykupienia pakiety opisane są na stronie: [pakiety].
2. Możliwe do wykupienia pakiety opisane są na stronie: [pakiety].
3. Opłatę za powierzchnię wystawienniczą należy wpłacić na konto Organizatora [kliknij]. Wpłatę zaliczki 50% całości zamówienia należy dokonać w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. Pełną kwotę wynikającą z wypełnionego zamówienia wraz z podatkiem VAT do dnia 31 lipca 2020 r.
4. W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po upływie 7 dni od daty wpłaty zaliczki, ale przed dniem 31 lipca 2020 r., naliczona zostanie opłata manipulacyjna w wysokości 40 % wartości zamówienia brutto. W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dniu 31 lipca 2020 r. wystawca pokrywa pełne koszty udziału wynikające z wysłanego zgłoszenia.
4. W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po upływie 7 dni od daty wpłaty zaliczki, ale przed dniem 31 lipca 2020 r., naliczona zostanie opłata manipulacyjna w wysokości 40 % wartości zamówienia brutto. W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dniu 31 lipca 2020 r. wystawca pokrywa pełne koszty udziału wynikające z wysłanego zgłoszenia.
5. W cenie wykupionej powierzchni Wystawcy przysługują bezpłatne identyfikatory w zależności od wybranego pakietu. Wystawca może zamówić u Organizatora odpłatne dodatkowe identyfikatory w cenie: 30 zł brutto/szt.
6. Szczegółowy regulamin dla firm dot. warunków udziału i płatności znajduje się w zakładce [REGULAMIN].
7. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki osób i uszkodzenia sprzętu i wyposażenia stoiska w godzinach otwarcia imprezy dla zwiedzających.
8. Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane działaniem siły wyższej.
9. Organizator zapewnia ochronę terenów wystawowych. Firma ochroniarska nie nadzoruje stoisk w godzinach otwarcia Konwentu dla zwiedzających i czasie ich urządzania oraz demontażu przez Wystawców.
10. Organizator przejmuje odpowiedzialność za eksponaty po zamknięciu hal wystawienniczych dla zwiedzających (noc z piątku na sobotę oraz noc z soboty na niedzielę).
11. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń: 20.07.2020 r. lub do wyczerpania powierzchni wystawienniczej.
6. Szczegółowy regulamin dla firm dot. warunków udziału i płatności znajduje się w zakładce [REGULAMIN].
7. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki osób i uszkodzenia sprzętu i wyposażenia stoiska w godzinach otwarcia imprezy dla zwiedzających.
8. Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane działaniem siły wyższej.
9. Organizator zapewnia ochronę terenów wystawowych. Firma ochroniarska nie nadzoruje stoisk w godzinach otwarcia Konwentu dla zwiedzających i czasie ich urządzania oraz demontażu przez Wystawców.
10. Organizator przejmuje odpowiedzialność za eksponaty po zamknięciu hal wystawienniczych dla zwiedzających (noc z piątku na sobotę oraz noc z soboty na niedzielę).
11. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń: 20.07.2020 r. lub do wyczerpania powierzchni wystawienniczej.