Wrocław Tattoo Show 2020
Znamy się z zeszłego roku!

Do Kustom Konwent 2020 pozostało:

  • 00Dni
  • 00Godzin
  • 00Minut
  • 00Sekund
  • 00Dni
  • 00Godzin
  • 00Minut

Rejestracja na 2020 rok jest otwarta wyłącznie dla studiów, które były z nami w 2019 roku!

Dzięki szybszej rejestracji uzyskujesz:

- Płatność zaliczki odroczoną do stycznia 2020
- Pierwszeństwo w wyborze stoiska
- 5% Rabatu

Wrocław Tattoo Show to impreza towarzysząca największemu konwentowi Kustom Kulture w Polsce.
W 2020 roku na Kustom Konwent widzimy się już po raz siódmy!

Logo WKK

Co Cię czeka na Wrocław Tattoo Show 2020?
STUDIA TATUAŻU
STOISKA HANDLOWE
KOSMETYKI I PIELĘGNACJA
AKCESORIA

Info 2x2m

525 498
613,46 zł brutto
  • Stoisko informacyjne
  • 4m kwadratowe
  • Pełna zabudowa
  • Aktywna promocja w social media
  • Oświetlenie
  • Przyłącze prądu
  • 1 krzesło
  • Mały stolik okrągły (70cm)
  • 1 identyfikator na 2 dni imprezy
  • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
  • Dostęp do drukarki kolorowej

Tattoo 2x2m

600 570
701,10 zł brutto
  • Dla jednego tatuażysty
  • 4m kwadratowe
  • Pełna zabudowa
  • Aktywna promocja w social media
  • Oświetlenie
  • Przyłącze prądu
  • 1 krzesło
  • Mały stolik okrągły (70cm)
  • 1 identyfikator na 2 dni imprezy
  • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
  • Dostęp do drukarki kolorowej

Tattoo 2x3m

900 855
1051,65 zł brutto
  • Dla dwóch tatuażystów
  • 6m kwadratowych
  • Pełna zabudowa
  • Aktywna promocja w social media
  • Oświetlenie
  • Przyłącze prądu
  • 4 krzesła
  • 1 duży stół prostokątny 2m x 0,5m
  • 2 identyfikatory na 2 dni imprezy
  • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
  • Dostęp do drukarki kolorowej

Tattoo 2x5m

1500 1425
1752,75 zł brutto
  • Dla trzech tatuażystów
  • 10m kwadratowych
  • Pełna zabudowa
  • Aktywna promocja w social media
  • Oświetlenie
  • Przyłącze prądu
  • 6 krzeseł
  • 1 duży stół prostokątny 2m x 0,5m
  • 3 identyfikatory na 2 dni imprezy
  • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
  • Dostęp do drukarki kolorowej

Tattoo 2x7m

2100 1995
2453,85 zł brutto
  • Dla czterech tatuażystów
  • 14m kwadratowych
  • Pełna zabudowa
  • Aktywna promocja w social media
  • Oświetlenie
  • Przyłącze prądu
  • 8 krzeseł
  • 2 duże stoły prostokątne 2m x 0,5m
  • 4 identyfikatory na 2 dni imprezy
  • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
  • Dostęp do drukarki kolorowej

Tattoo 2x10m

3000 2850
3505,50 zł brutto
  • Dla pięciu tatuażystów
  • 20m kwadratowych
  • Pełna zabudowa
  • Aktywna promocja w social media
  • Oświetlenie
  • Przyłącze prądu
  • 10 krzeseł
  • 3 duże stoły prostokątne 2m x 0,5m
  • 5 identyfikatorów na 2 dni
  • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
  • Dostęp do drukarki kolorowej
1. Powierzchnia w pełni zabudowana, z oświetleniem i wyposażeniem w zależności od pakietu.
2. Możliwe do wykupienia pakiety opisane są na stronie: [pakiety].
3. Opłatę za powierzchnię wystawienniczą należy wpłacić na konto Organizatora [kliknij]. Wpłatę zaliczki 40% całości zamówienia należy dokonać do 31.01.2020 r. Pełną kwotę wynikającą z wypełnionego zamówienia wraz z podatkiem VAT do dnia 31 lipca 2020 r. 4. W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po upływie 7 dni od daty wpłaty zaliczki, ale przed dniem 31 lipca 2020 r., naliczona zostanie opłata manipulacyjna w wysokości 40 % wartości zamówienia brutto. W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dniu 31 lipca 2020 r. wystawca pokrywa pełne koszty udziału wynikające z wysłanego zgłoszenia.
5. W cenie wykupionej powierzchni Wystawcy przysługują bezpłatne identyfikatory w zależności od wybranego pakietu. Wystawca może zamówić u Organizatora odpłatne dodatkowe identyfikatory w cenie: 30 zł brutto/szt.
6. Szczegółowy regulamin dla firm dot. warunków udziału i płatności znajduje się w zakładce [REGULAMIN].

7. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki osób i uszkodzenia sprzętu i wyposażenia stoiska w godzinach otwarcia imprezy dla zwiedzających.
8. Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane działaniem siły wyższej.
9. Organizator zapewnia ochronę terenów wystawowych. Firma ochroniarska nie nadzoruje stoisk w godzinach otwarcia Konwentu dla zwiedzających i czasie ich urządzania oraz demontażu przez Wystawców.
10. Organizator przejmuje odpowiedzialność za eksponaty po zamknięciu hal wystawienniczych dla zwiedzających (noc z piątku na sobotę oraz noc z soboty na niedzielę).
11. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń: 12.07.2020 r. lub do wyczerpania powierzchni wystawienniczej.