Wrocław Tattoo Show 2020

Do Kustom Konwent 2020 pozostało:

  • 00Dni
  • 00Godzin
  • 00Minut
  • 00Sekund
  • 00Dni
  • 00Godzin
  • 00Minut

Wrocław Tattoo Show to impreza towarzysząca największemu konwentowi Kustom Kulture w Polsce.
W tym roku na Kustom Konwent widzimy się już po raz siódmy!

Logo WKK

Co Cię czeka na Wrocław Tattoo Show 2020?
STUDIA TATUAŻU
STOISKA HANDLOWE
KOSMETYKI I PIELĘGNACJA
AKCESORIA

W tym roku wyprzedaliśmy już całą powierzchnię wystawienniczą. Jeśli chcesz trafić na listę rezerwową, skorzystaj z poniższego formularza


    Info 2x2m

    525 zł netto
    645,75 zł brutto
    • Stoisko informacyjne
    • 4m kwadratowe
    • Pełna zabudowa
    • Aktywna promocja w social media
    • Oświetlenie
    • Przyłącze prądu
    • 1 krzesło
    • Mały stolik okrągły (70cm)
    • 1 identyfikator na 2 dni imprezy
    • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
    • Dostęp do drukarki kolorowej

    Tattoo 2x2m

    600 zł netto
    738 zł brutto
    • Dla jednego tatuażysty
    • 4m kwadratowe
    • Pełna zabudowa
    • Aktywna promocja w social media
    • Oświetlenie
    • Przyłącze prądu
    • 2 krzesła
    • Mały stolik okrągły (70cm)
    • 1 identyfikator na 2 dni imprezy
    • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
    • Dostęp do drukarki kolorowej

    Tattoo 2x4m

    1200 zł netto
    1476 zł brutto
    • Dla dwóch tatuażystów
    • 8m kwadratowych
    • Pełna zabudowa
    • Aktywna promocja w social media
    • Oświetlenie
    • Przyłącze prądu
    • 4 krzesła
    • 1 duży stół prostokątny 2m x 0,5m
    • 2 identyfikatory na 2 dni imprezy
    • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
    • Dostęp do drukarki kolorowej

    Tattoo 2x6m

    1800 zł netto
    2214 zł brutto
    • Dla trzech tatuażystów
    • 12m kwadratowych
    • Pełna zabudowa
    • Aktywna promocja w social media
    • Oświetlenie
    • Przyłącze prądu
    • 6 krzeseł
    • 1 duży stół prostokątny 2m x 0,5m
    • 3 identyfikatory na 2 dni imprezy
    • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
    • Dostęp do drukarki kolorowej

    Tattoo 2x8m

    2400 zł netto
    2952 zł brutto
    • Dla czterech tatuażystów
    • 16m kwadratowych
    • Pełna zabudowa
    • Aktywna promocja w social media
    • Oświetlenie
    • Przyłącze prądu
    • 8 krzeseł
    • 2 duże stoły prostokątne 2m x 0,5m
    • 4 identyfikatory na 2 dni imprezy
    • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
    • Dostęp do drukarki kolorowej

    Tattoo 2x10m

    3000 zł netto
    3690 zł brutto
    • Dla pięciu tatuażystów
    • 20m kwadratowych
    • Pełna zabudowa
    • Aktywna promocja w social media
    • Oświetlenie
    • Przyłącze prądu
    • 10 krzeseł
    • 3 duże stoły prostokątne 2m x 0,5m
    • 5 identyfikatorów na 2 dni imprezy
    • Wyposażenie tattoo (woda demineralizowana, ręczniki papierowe, pojemnik na igły)
    • Dostęp do drukarki kolorowej
    1. Powierzchnia w pełni zabudowana, z oświetleniem i wyposażeniem w zależności od pakietu.
    2. Możliwe do wykupienia pakiety opisane są na stronie: [pakiety].
    3. Opłatę za powierzchnię wystawienniczą należy wpłacić na konto Organizatora [kliknij]. Wpłatę zaliczki 50% całości zamówienia należy dokonać w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. Pełną kwotę wynikającą z wypełnionego zamówienia wraz z podatkiem VAT do dnia 31 lipca 2020 r.
    4. W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po upływie 7 dni od daty wpłaty zaliczki, ale przed dniem 31 lipca 2020 r., naliczona zostanie opłata manipulacyjna w wysokości 40 % wartości zamówienia brutto. W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dniu 31 lipca 2020 r. wystawca pokrywa pełne koszty udziału wynikające z wysłanego zgłoszenia.
    5. W cenie wykupionej powierzchni Wystawcy przysługują bezpłatne identyfikatory w zależności od wybranego pakietu. Wystawca może zamówić u Organizatora odpłatne dodatkowe identyfikatory w cenie: 30 zł brutto/szt.
    6. Szczegółowy regulamin dla firm dot. warunków udziału i płatności znajduje się w zakładce [REGULAMIN].

    7. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki osób i uszkodzenia sprzętu i wyposażenia stoiska w godzinach otwarcia imprezy dla zwiedzających.
    8. Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane działaniem siły wyższej.
    9. Organizator zapewnia ochronę terenów wystawowych. Firma ochroniarska nie nadzoruje stoisk w godzinach otwarcia Konwentu dla zwiedzających i czasie ich urządzania oraz demontażu przez Wystawców.
    10. Organizator przejmuje odpowiedzialność za eksponaty po zamknięciu hal wystawienniczych dla zwiedzających (noc z piątku na sobotę oraz noc z soboty na niedzielę).
    11. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń: 20.07.2020 r. lub do wyczerpania powierzchni wystawienniczej.